Кількість
|
Вартість
|
||
|
8100 X-CLEAN 5W-30 C3
Моторне МАСЛО для бензинових і дизельних двигунів стандарту EURO IV і V.
100% СИНТЕТИЧНЕ МОТОРНЕ МАСЛО
Застосування
Високотехнологічне 100% синтетичне моторне масло спеціально розроблене для бензинових і дизельних двигунів автомобілів останнього покоління, оснащених турбо-наддувом і безпосереднім уприскуванням. Двигунів, які відповідають вимогам норм Євро IV і Євро V і вимагають використання в них масла стандарту ACEA C3: масла з високою в'язкістю HTHS (понад 3.5 mPa/s), зниженим вмістом сульфатної золи (0,8%), фосфору (0.07%-0.09%), сірки (0.3%) - «Mid SAPS».
Сумісно з каталітичними конверторами і сажовими фільтрами (DPF) системи очищення вихлопних газів.
Можливе застосування в бензинових і дизельних двигунах, що вимагають моторне масло класу якості ACEA А3/В3, А3/В4.
Перед застосуванням необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля.
Характеристика
Стандарт:
ACEA A3 / B4 / C3
API SM / CF
Схвалення:
BMW LL-04, MB 229.51,VW 502 00 - 505 00
Рекомендація:
FIAT, HYUNDAI/ KIA, NISSAN, RENAULT, SSANGYONG, SUZUKI …
Двигуни, що відповідають вимогам норм Євро IV і Євро V, оснащені дуже чутливою системою нейтралізації відпрацьованих газів: сірка і фосфор у вихлопі знижують ефективність роботи каталітичного нейтралізатора. Сульфатна зола відкладається на елементах фільтру сажі, що в свою чергу призводить до збільшеної витрати палива, і зниження потужності двигуна.
Стандарт ACEA C3 вимагає від масел високої стійкості масляної плівки і низького вмісту шкідливих речовин у вихлопі потужних двигунів. MOTUL 8100 X-clean 5W-30 має синтетичну базову основу і знижений вміст сульфатної золи, фосфору і сірки (SAPS), що створює дуже стійку масляну плівку в двигуні і забезпечує сумісність з системою очищення вихлопних газів. MOTUL 8100
X-clean 5W-30 має високі змащувальні, протизносні властивості і стійкість до високих температур, що зменшує Чад масла. Масла ACEA C3 дозволяють досягти збільшення інтервалів заміни масла, що визначаються бортовою системою діагностики.
Багато автовиробників, таких як FIAT, HYUNDAI / KIA, NISSAN, RENAULT, SSANGYONG, SUZUKI ... рекомендують масла ACEA C3 для своїх автомобілів, особливо оснащених сажовими фільтрами (DPF)
Стандарт BMW LL-04 накладає серйозні обмеження на масло, особливо в системах Valvetronic і системах очищення вихлопних газів. Цей стандарт відповідає вимогам всіх двигунів BMW, випущених після 2004 року, а також двигунів BMW мають попередні допуски LL-98 і LL-01. УВАГА: Для автомобілів BMW даний продукт може використовуватися в бензинових двигунах тільки в країнах Європейської співдружності, Швейцарії, Норвегії та Князівстві Ліхтенштейн. Поза цих країн потрібне використання мастила з допуском BMW LL-01, такий як MOTUL 8100 X-cess. Перед застосуванням необхідно
ознайомитися з рекомендаціями BMW. Специфікація MB 229.51 накладає обмеження на вміст сульфатної золи, фосфору і сірки (SAPS), щоб забезпечити сумісність з системами доочистки вихлопних газів Mercedes. Специфікація MB 229.51 поширюється на деякі бензинові двигуни MERCEDES, включаючи, а також всі дизельні двигуни MERCEDES, оснащені або не оснащені
сажовими фільтрами (DPF). Специфікація VW 502 00 і VW 505 00 вимагають чудових миючий-диспергуючих властивостей, високої стійкості масляної плівки і стійкості до збільшення в'язкості присутність сажі, щоб забезпечити сумісність з більшість бензинових і дизельних двигунів, крім насосфорсунки VW, де передбачено використання MOTUL Specific 505 505 01 00 502 00 5W-40 або
MOTUL 8100 X-clean 5W-40. УВАГА: Не використовуйте MOTUL 8100 X-clean 5W-30 там, де потрібні продукти з допуском VW 504 00 або VW 507 00. Використовуйте MOTUL Specific 504 00 507 00 або MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30.
Рекомендації по застосуванню
Заміна проводиться відповідно до рекомендацій виробника техніки. Не змішувати з маслами, які не відповідають нормі ACEA C3. Перед застосуванням необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля.