Кількість
|
Вартість
|
||
|
Олива Motul 5100 4T SAE 10W50, 1 лiтри, (836811, 104074)
Вузол: двигун
Напрямок: мото.
Тип двигуна: 4т
Склад: напівсинтетичний
В'язкість SAE: 10W50
Тип передачі: Ні
Упаковка: 1л.
Толерантність: Ні
Клас: Ні
Бренд: Motul.
5100 4т 10 Вт-50
Високотехнологічне моторне масло для мотоциклів.
Technosynthese®, ефірна технологія.
Заява
Дорожні та позашляхові мотоцикли, Enduro, випробування, оснащені 4-інсультними двигунами з інтегрованою та неіндусовою коробкою передач, а також зчеплення в масляній ванні або сухому зчепленні. Призначений для двигунів, які відповідають вимогам стандартів Євро-2 та Євро-3, оснащених системою очищення вихлопних газів: каталітичні перетворювачі, податок повітря до вихлопного тракту ... Він використовується для конкретних KTM, Huqsvarna двигунів, що вимагає масла з SAE 10W-- 50 класу в'язкості. Інша програма: Мотоцикли без каталітичних перетворювачів, скутерів, дратівників, мопед ...
Характеристики
Стандарти
API SM / SL / SJ / SH / SG
Специфікації
Jaso MA2 під N ° M033Mot113
Захист
Основа технології (складна ефірна) покращується масло ефіру (складна ефірна), щоб забезпечити гарантовану високу протизапальну властивості та забезпечення довговічності коробки передач. Покращена довговічність масляної плівки при високих температурах. Оптимальний вміст фосфору та сірки (менше 1200 ppm відповідно до стандарту JASO MA2) забезпечує правильне функціонування систем нейтралізації вихлопних газів. Відмінна захист коробки передач забезпечується інноваційним антисамбовим добавником. Обмежене навантаження перед руйнуванням FLS14 відповідно до тесту FZG - дослідницького центру передач та трансмісій (Forschungsstelle Für Zahnrader und GetriebeBau тест визначає мастильні та протипом'яти властивості за допомогою завантажувальних коліс.
Комфорт
Класифікація Jaso (японська організація автомобільних стандартів) пропонує особливий стандарт для мотоциклів з 4-х ударомним двигуном - Jaso T 903, розділений на три категорії MA, MA1 та MA2. Jaso MA2 характеризується високим коефіцієнтом тертя, що забезпечує чіткість роботи зчеплення, коли
Качалка, прискорення та рух з постійною швидкістю.
Рекомендації щодо застосування
Заміна здійснюється відповідно до рекомендацій виробника двигуна та може бути скоригований залежно від умов експлуатації. Може бути змішане з мінеральними та синтетичними маслами.
Фізико-хімічні характеристики
Клас в'язкості, SAE J 300:
10W-50.
Щільність при 20 ° С (68 ° F), ASTM D1298:
0,873 г / см3
В'язкість при 100 ° С (212 ° F), ASTM D445:
17.73 мм2 / с
В'язкість при 40 ° С (104 ° F), ASTM D445:
118,3 мм2 / с
Індекс в'язкості, ASTM D2270:
168.
Точка зміни башти, ASTM D97:
-39 ° С / -38 ° F
Температура спалаху, ASTM D 92:
218 ° C / 424 ° F
Лужний номер, ASTM D2896:
8.2 мг KOH / G
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів, щоб поліпшити якість продукту без спеціального повідомлення.
Затвердження
Jaso fd nom033mot064
100% синтетичні, створені технологією ефірів, розроблені спеціально для високоміцних двигунів, що працюють у складних режимах. Відмінна чіткість масляної плівки захищає двигун від зносу. Підвищує потужність двигуна шляхом зменшення тертя. Японська норм JASO передбачає проходження на тест-стенд з 4 тестів, які спрямовані на вимірювання мастильних матеріалів, миючих засобів та протиракових характеристик та здатності не утворювати опадів. Характеристики FD є найвищим у стандарті JASO, рівень чистоти двигуна посилюється порівняно з стандартом JASO FC. Специфічні синтетичні основи нафти мають високу здатність згоряння, що зменшує вихлопний дим і запобігає формуванню родовищ. Миттєво утворює стабільну суміш з паливом.
Рекомендації щодо застосування
Суміш: від 2% до 4% (від 50: від 1 до 25: 1) залежно від рекомендацій виробника, а також на власний розсуд.
Фізико-хімічні характеристики
Колір, візуально:
Зелений
Щільність при 20 ° С (68 ° F), ASTM D1298:
0,862 г / см3
В'язкість при 100 ° С (212 ° F), ASTM D445:
8.9 мм2 / с
В'язкість при 40 ° С (104 ° F), ASTM D445:
46,4 мм2 / с
Індекс в'язкості, ASTM D2270:
175.
Температура спалаху, ASTM D92:
88 ° C / 190 ° F
Лужний номер, ASTM D2896:
2.15 мг KOH / G
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів, щоб поліпшити якість продукту без спеціального повідомлення.
Jaso fd nom033mot064
100% синтетичні, створені технологією ефірів, розроблені спеціально для високоміцних двигунів, що працюють у складних режимах. Відмінна чіткість масляної плівки захищає двигун від зносу. Підвищує потужність двигуна шляхом зменшення тертя. Японська норм JASO передбачає проходження на тест-стенд з 4 тестів, які спрямовані на вимірювання мастильних матеріалів, миючих засобів та протиракових характеристик та здатності не утворювати опадів. Характеристики FD є найвищим у стандарті JASO, рівень чистоти двигуна посилюється порівняно з стандартом JASO FC. Специфічні синтетичні основи нафти мають високу здатність згоряння, що зменшує вихлопний дим і запобігає формуванню родовищ. Миттєво утворює стабільну суміш з паливом.
Рекомендації щодо застосування
Суміш: від 2% до 4% (від 50: від 1 до 25: 1) залежно від рекомендацій виробника, а також на власний розсуд.
Фізико-хімічні характеристики
Колір, візуально:
Зелений
Щільність при 20 ° С (68 ° F), ASTM D1298:
0,862 г / см3
В'язкість при 100 ° С (212 ° F), ASTM D445:
8.9 мм2 / с
В'язкість при 40 ° С (104 ° F), ASTM D445:
46,4 мм2 / с
Індекс в'язкості, ASTM D2270:
175.
Температура спалаху, ASTM D92:
88 ° C / 190 ° F
Лужний номер, ASTM D2896:
2.15 мг KOH / G
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів, щоб поліпшити якість продукту без спеціального повідомлення.
Технологія ESTER CORE®
Протягом десятиліть Мотул розвиває високотехнологічні масла на енергозбереженні (складна ефірна). Використання масла ефірного масла у поєднанні з інноваційним добавкою дозволяє отримати масло з неперевершеними характеристиками. Додаткова технологія Ester Core® дозволяє досягти максимальної потужності двигуна, забезпечити надійність та запобігання зносу. Підвищення потужності до 1,3%. Завдяки поліпшенню операції зчеплення в масляній бані. Відмінна захист коробки передач забезпечується інноваційним антисамбовим добавником. Обмежене навантаження перед руйнуванням більше 14 (FLS> 14) відповідно до тесту FZG - дослідницький центр передач та передач
Forschungsstelle Für Zahnrader und GetriebeBau). Тест визначає мастильні та протипом'яти властивості за допомогою завантажувальних коліс. Мастила класифікуються на граничному навантаженні до відмови (стадії завантаження відмови від FLS1 (дуже поганий результат) до FLS14 (відмінний результат).
Стабільний тиск нафту забезпечується в будь-яких робочих умовах.
Рекомендації щодо застосування
Для досягнення оптимальних характеристик двигуна, уникайте змішування з іншими синтетичними або мінеральними маслами. Зміна масла здійснюється відповідно до рекомендацій виробника двигуна та може бути скоригована залежно від умов експлуатації.
Фізико-хімічні характеристики
Колір, візуально:
Жовто-зелений, флуоресцентний
Клас в'язкості, SAE J 300:
5W-40
Щільність при 20 ° С (68 ° F), ASTM D1298:
0.857 г / см3
В'язкість при 100 ° С (212 ° F), ASTM D445:
13,2 мм2 / с
В'язкість при 40 ° С (104 ° F), ASTM D445:
73,9 мм2 / с
Індекс в'язкості, ASTM D2270:
182.
Точка зміни башти, ASTM D97:
-51 ° С / -59,8 ° F
Температура спалаху, ASTM D 92:
232 ° C / 460 ° F
Лужний номер, ASTM D2896:
8,3 мг KOH / G
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів, щоб поліпшити якість продукту без спеціального повідомлення.
Можливість роботи з зчепленням у масляній бані перевіряється тестом Jaso T903
Технологія ESTER CORE®
Протягом десятиліть Мотул розвиває високотехнологічні масла на енергозбереженні (складна ефірна). Використання масла ефірного масла у поєднанні з інноваційним добавкою дозволяє отримати масло з неперевершеними характеристиками. Додаткова технологія Ester Core® дозволяє досягти максимальної потужності двигуна,
Забезпечити надійність і запобігти зносу. Підвищення потужності до 1,3%. Завдяки поліпшенню операції зчеплення в масляній бані. Відмінна захист коробки передач забезпечується інноваційним антисамбовим добавником. Обмежене навантаження перед руйнуванням більш ніж 14 (FLS> 14) відповідно до тесту FZG - дослідницького центру передач та передач (Forschungsstelle Für Zahnrader und GetriebeBau). Тест визначає мастильні та протипом'яти властивості за допомогою завантажувальних коліс. Мастила класифікуються на граничному навантаженні до відмови (стадії завантаження відмови від FLS1 (дуже поганий результат) до FLS14 (відмінний результат). Стабільний тиск нафту забезпечується в будь-яких робочих умовах.
Рекомендації щодо застосування
Для досягнення оптимальних характеристик двигуна, уникайте змішування з іншими синтетичними або мінеральними маслами. Зміна масла здійснюється відповідно до рекомендацій виробника двигуна та може бути скоригована залежно від умов експлуатації.
Фізико-хімічні характеристики
Колір, візуально:
Жовто-зелений, флуоресцентний
Клас в'язкості, SAE J 300:
5W-30
Щільність при 20 ° С (68 ° F), ASTM D1298:
0.855 г / см3
В'язкість при 100 ° С (212 ° F), ASTM D445:
11,4 мм2 / с
В'язкість при 40 ° С (104 ° F), ASTM D445:
65 мм2 / с
Індекс в'язкості, ASTM D2270:
171.
Точка зміни башти, ASTM D97:
-48 ° С / -54 ° F
Температура спалаху, ASTM D 92:
230 ° С / 450 ° F
Лужний номер, ASTM D2896:
8,3 мг KOH / G
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів, щоб поліпшити якість продукту без спеціального повідомлення.
Стандарти
Порушується всі існуючі спортивні стандарти.
Можливість роботи з зчепленням у масляній бані перевіряється тестом Jaso T903
Технологія ESTER CORE®
Протягом десятиліть Мотул розвиває високотехнологічні масла на енергозбереженні (складна ефірна). Використання масла ефірного масла у поєднанні з інноваційним добавкою дозволяє отримати масло з неперевершеними характеристиками. Додаткова технологія Ester Core® дозволяє досягти максимальної потужності двигуна, забезпечити надійність та запобігання зносу. Підвищення потужності до 1,3%. Завдяки поліпшенню операції зчеплення в масляній бані. Відмінна захист коробки передач забезпечується інноваційним антисамбовим добавником. Обмежене навантаження перед руйнуванням більш ніж 14 (FLS> 14) відповідно до тесту FZG - дослідницького центру передач та передач (Forschungsstelle Für Zahnrader und GetriebeBau). Тест визначає мастильні та протипом'яти властивості за допомогою завантажувальних коліс. Мастила класифікуються на граничному навантаженні до відмови (стадії завантаження відмови від FLS1 (дуже поганий результат) до FLS14 (відмінний результат).
Стабільний тиск нафту забезпечується в будь-яких робочих умовах.
Рекомендації щодо застосування
Для досягнення оптимальних характеристик двигуна, уникайте змішування з іншими синтетичними або мінеральними маслами. Зміна масла здійснюється відповідно до рекомендацій виробника двигуна та може бути скоригована залежно від умов експлуатації.
Фізико-хімічні характеристики
Колір, візуально:
Жовто-зелений, флуоресцентний
Клас в'язкості, SAE J 300:
15W-50.
Щільність при 20 ° С (68 ° F), ASTM D1298:
0,878 г / см3
В'язкість при 100 ° С (212 ° F), ASTM D445:
17.00 мм2 / с
В'язкість при 40 ° С (104 ° F), ASTM D445:
117,4 мм2 / с
Індекс в'язкості, ASTM D2270:
167.
Точка зміни башти, ASTM D97:
-45 ° С / -49 ° F
Температура спалаху, ASTM D 92:
238 ° C / 460,4 ° F
Лужний номер, ASTM D2896:
8,4 мг KOH / G
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів, щоб поліпшити якість продукту без спеціального повідомлення. Двигун,
Забезпечити надійність і запобігти зносу. Підвищення потужності до 1,3%. Завдяки поліпшенню операції зчеплення в масляній бані. Відмінна захист коробки передач забезпечується інноваційним антисамбовим добавником. Обмежене навантаження перед руйнуванням більш ніж 14 (FLS> 14) відповідно до тесту FZG - дослідницького центру передач та передач (Forschungsstelle Für Zahnrader und GetriebeBau). Тест визначає мастильні та протипом'яти властивості за допомогою завантажувальних коліс. Мастила класифікуються на граничному навантаженні до відмови (стадії завантаження відмови від FLS1 (дуже поганий результат) до FLS14 (відмінний результат).
Стабільний тиск нафту забезпечується в будь-яких робочих умовах.
Рекомендації щодо застосування
Для досягнення оптимальних характеристик двигуна, уникайте змішування з іншими синтетичними або мінеральними маслами. Зміна масла здійснюється відповідно до рекомендацій виробника двигуна та може бути скоригована залежно від умов експлуатації.
Фізико-хімічні характеристики
Колір, візуально:
Жовто-зелений, флуоресцентний
Клас в'язкості, SAE J 300:
10W-40
Щільність при 20 ° С (68 ° F), ASTM D1298:
0,852 г / см3
В'язкість при 100 ° С (212 ° F), ASTM D445:
13,1 мм2 / с
В'язкість при 40 ° С (104 ° F), ASTM D445:
82.1 мм2 / с
Індекс в'язкості, ASTM D2270:
160.
Точка зміни башти, ASTM D97:
-36 ° С / -32,8 ° F
Температура спалаху, ASTM D 92:
250 ° C / 482 ° F
Лужний номер, ASTM D2896:
8,3 мг KOH / G
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів, щоб поліпшити якість продукту без спеціального повідомлення.
Стандарти
Порушується всі існуючі спортивні стандарти.
Можливість роботи з зчепленням у масляній бані перевіряється тестом Jaso T903
Технологія ESTER CORE®
Протягом десятиліть Мотул розвиває високотехнологічні масла на енергозбереженні (складна ефірна). Використання масла ефірного масла у поєднанні з інноваційним добавкою дозволяє отримати масло з неперевершеними характеристиками. Додаткова технологія Ester Core® дозволяє досягти максимальної потужності двигуна, забезпечити надійність та запобігання зносу. Підвищення потужності до 1,3%. Завдяки поліпшенню операції зчеплення в масляній бані. Відмінна захист коробки передач забезпечується інноваційним антисамбовим добавником. Обмежте навантаження перед руйнуванням більш ніж 14 (FLS> 14) відповідно до випробування дослідницького центру передач та трансмісій (Forschungsstelle Für Zahnrader und GetriebeBau). Тест визначає мастильні та протипом'яти властивості за допомогою завантажувальних коліс. Змащення класифікуються за максимальним навантаженням перед руйнуванням (відмова завантаження стадії) з FLS1 (дуже поганий результат) до FLS14 (відмінний результат). Стабільний тиск нафту забезпечується в будь-яких робочих умовах.
Рекомендації щодо застосування
Для досягнення оптимальних характеристик двигуна, уникайте змішування з іншими синтетичними або мінеральними маслами. Зміна масла здійснюється відповідно до рекомендацій виробника двигуна та може бути скоригована залежно від умов експлуатації.
Фізико-хімічні характеристики
Колір візуально-жовто-зелений
флуоресцентний
Коефіцієнт в'язкості Sae J 300 5W-40
Щільність при 20 ° С (68 ° F) ASTM D1298 0,848 г / см3
В'язкість при 40 ° С (104 ° F) ASTM D445 75.1 мм2 / с
В'язкість при 100 ° С (212 ° F) ASTM D445 13,4 мм2 / с
Індекс візистості ASTM D2270 183
Заморожена температура ASTM D97 -51 ° C / - 59,8 ° F
Температура спалаху ASTM D92 234 ° C / 453,2 ° F
TBN ASTM D 2896 8,4 мг KOH / G
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів, щоб поліпшити якість продукту без спеціального повідомлення.
Стандарти
Порушується всі існуючі спортивні стандарти.
Здатність працювати з зчепленням у масляній бані перевіряється тестом Jaso T903. Технологія Ester Core®.
Протягом десятиліть Мотул розвиває високотехнологічні масла на енергозбереженні (складна ефірна). Використання масла ефірного масла у поєднанні з інноваційним добавкою дозволяє отримати масло з неперевершеними характеристиками. Додаткова технологія Ester Core® дозволяє досягти максимальної потужності двигуна, забезпечити надійність та запобігання зносу.
Підвищення потужності до 1,3%. Завдяки поліпшенню операції зчеплення в масляній бані. Відмінна захист коробки передач забезпечується інноваційним антисамбовим добавником. Обмежене навантаження перед руйнуванням більш ніж 14 (FLS> 14) відповідно до тесту FZG - дослідницького центру передач та передач (Forschungsstelle Für Zahnrader und GetriebeBau). Тест визначає мастильні та протипом'яти властивості за допомогою завантажувальних коліс. Мастила класифікуються на граничному навантаженні до відмови (стадії завантаження відмови від FLS1 (дуже поганий результат) до FLS14 (відмінний результат). Стабільний тиск нафту забезпечується в будь-яких робочих умовах.
Рекомендації щодо застосування
Для досягнення оптимальних характеристик двигуна, уникайте змішування з іншими синтетичними або мінеральними маслами.
Зміна масла здійснюється відповідно до рекомендацій виробника двигуна та може бути скоригована залежно від умов експлуатації.
Фізико-хімічні характеристики
Колір візуально-жовто-зелений
флуоресцентний
SAE J 300 15W-60 Коефіцієнт в'язкості
Щільність при 20 ° С (68 ° F) ASTM D1298 0.872 г / см3
В'язкість при 40 ° С (104 ° F) ASTM D445 154,2 мм2 / с
В'язкість при 100 ° С (212 ° F) ASTM D445 23.5 мм2 / с
Індекс в'язкості ASTM D2270 186
Заморожена температура ASTM D97 -36 ° C / - 32,8 ° F
Температура спалаху ASTM D92 232 ° C / 449,6 ° F
TBN ASTM D 2896 8,4 мг KOH / G
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів, щоб поліпшити якість продукту без спеціального повідомлення.