Кількість
|
Вартість
|
||
|
Motul 300V2 4T FACTORY LINE ROAD/OFF ROAD SAE 10W50
Вузол: двигун
Напрямок: мото
Тип двигуна: 4т
Склад: 100% синтетичний
В'язкість SAE: 10W50
Тип передачі: Ні
Упаковка: 1/4л
Прийом: T903.
Клас: Ні
Бренд: Motul.
300V 4Т фабрична лінія дорога / поза дорогою 10W-50
Спортивне моторне масло для мотоциклів. 100% синтетична, технологія Eser Core®
Заява
Високотехнологічне моторне масло, розроблене у співпраці з "фабричними командами". Забезпечує максимальну вихідну потужність, підвищений ступінь захисту двигуна та коробка передач у екстремальних умовах експлуатації.
Він використовується в 4-ступенних двигунах з інтегрованою коробкою передач чи ні, з сухою або мокрою зчепленням.
Спортивні мотоциклічні двигуни працюють на дуже високих температурах, низька і дуже висока швидкість: швидкісні велосипеди, MotoGP, Supersport, Superbike, Uphill, Hill Climb, Birt Bikes, Cross Bikes MX ...
Інше використання: ATV, UTV`s
Характеристики
Стандарти
Порушується всі існуючі спортивні стандарти.
Можливість роботи з зчепленням у масляній бані перевіряється тестом Jaso T903
Органічна база - створена на органічній основі без використання викопних джерел сировини (виключно регенеративні джерела). У виробництві продукту викиди вуглецю знижуються на 18%.
Технологія ESTER CORE®:
Протягом десятиліть Мотул розвиває високотехнологічні масла на енергозбереженні (складна ефірна). Використання масла ефірного масла у поєднанні з інноваційним добавкою дозволяє отримати масло з неперевершеними характеристиками. Додаткова технологія Ester Core® дозволяє досягти максимальної потужності двигуна, забезпечити надійність та запобігання зносу.
Переваги при використанні в позашляховій техніці:
- Збільшення крутного моменту - низький гідродинамічний тертя на низьких оборотах.
Графічний момент збільшується більше 1% у порівнянні з довідковою олією в'язкості 35W60. Вимірюється на динамометричній стенді з встановленим двигуном Honda 450 CRF.
300V² 4T заводська лінія 10W50 збільшує крутний момент, забезпечуючи швидке прискорення та покращення обробки мотоциклів.
- Покращена зчеплення - це оптимізований коефіцієнт тертя.
Тест Jaso T903 дозволяє оцінити характеристики тертя зчеплення, що працюють у масляній бані.
300V² 4T заводська лінія 10W50 показала поліпшення фрикційних властивостей на 2,3% у порівнянні з конкурентом класу в'язкості 2W50, що дозволяє поліпшити тягові характеристики техніки.
- Підвищена надійність передач - висока стійкість до високих змінних навантажень.
Тест FZG (Forschungstyelle Für Zahnrader und Getriebebau) Оцінює мастильні та протизносні властивості мастила в передачах передач під навантаженням.
300V² 4T заводська лінія 10W50 була створена з додаванням інноваційного упаковки протизношувальної добавки, яка показує високу стабільність та захист з змішними навантаженнями, під час утворення лише 0,26% на один з 16 зубів після 300 годин роботи в 3000 об / хв.
Переваги при застосуванні в шосе
- збільшує максимальну вихідну потужність - низьке гідродинамічне тертя з надзвичайно високими оборонами.
Збільшення потужності на 1,3 к.с. При 14000 об / хв порівняно з конкурентом класу в'язкості 2W50. Випробувано на динамометрі стенд з встановленим двигуном Suzuki GSX-R 1000CC.
300V² 4T фабрична лінія 10W50 вихід вихідної потужності двигуна дозволяє покращити еластичність роботи двигуна, покращити прискорення на прямі розділи та швидкість при повороті.
- підвищення стабільності масляної плівки - оптимізованої окисної стійкості та захисту.
Метод випробування PDSC (диференціальний скануючий калориметр тиску) оцінює час індукції окислення масла, високого тиску та при високій температурі (210 ° С) у статичній атмосфері.
300V² 4T заводська лінія 10W50 показала час індукції 176,8 хвилини, що перевищує 44% показників конкурента 2W50 класу в'язкості.
Метод тестування окислення Daimler, що випробуває нафту, оцінює час окислення масла під дією високої температури (156 ° С), повітряного потоку (10 л / год) та каталізатора.
300V² 4T заводська лінія 10W50 показала високу стійкість термоутворення, залишаючись у класі 10W50 для циклу 168 годин, а еталонний клас конкурента 10W50, швидко впав у клас в'язкості 10W40.
300V² 4T заводська лінія 10W50 дозволяє збільшити робочу температуру двигуна без зниження ступеня зносу зносу.
- збереження ефективності двигуна - покращена чистота поверхні двигуна.
Методи тестування тестів Coker оцінюють тенденцію нафти до утворення відкладень при контакті з поверхнями при високих температурах (320 ° С).
300V² 4T заводська лінія 10W50 показала дуже низьку здатність коксів, яка 7,6% перевищила показники конкурентів 10W50, які використовувалися як посилання.
300V² 4T заводська лінія 10W50 забезпечує виняткову чистоту двигуна та стабільну продуктивність двигуна протягом всього інтервалу Intersdency.
Рекомендації щодо застосування
Для оптимальної роботи двигуна та коробки передач, уникайте змішування з іншими синтетичними та мінеральними мастилами. Інтервал міжміреного інтервалу вибирається відповідно до режиму роботи обладнання.
Фізико-хімічні характеристики
Колір, візуально:
Бурштиновий
Клас в'язкості, SAE J 300:
10W-50.
Щільність при 20 ° С (68 ° F), ASTM D1298:
0,871 г / см3
В'язкість при 100 ° С (212 ° F), ASTM D445:
17.7 мм2 / с
В'язкість при 40 ° С (104 ° F), ASTM D445:
107.5 мм2 / с
Індекс в'язкості, ASTM D2270:
182.
Точка зміни башти, ASTM D97:
-36 ° С / -32,8 ° F
Температура спалаху, ASTM D 92:
218 ° C / 424,4 ° F
Лужний номер, ASTM D2896:
9,5 мг KOH / G
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів, щоб поліпшити якість продукту без спеціального повідомлення.